tiistai 19. huhtikuuta 2011

Huhtikuuta mennään..

Tsaudihau !!

Taas on aikaa vierähtänyt päivittelyistä,mutta ei hätää.. :) Musta ei ole kirjoittamisen saralla paljoa kuulunut,mutta motivaatio treenaamiseen on kuitenkin ollut huipussaan. Treenit ovat menneet hyvällä puhdilla vaikka väliin on mahtunut "ei niin hyviä" päiviä.

Yksi päivä olin aamuvuorossa töissä ja edellisen yön olin nukkunut todella huonosti. Tulin kotiin iltapäivällä ja lenkitin koiran hätäseen. Mietin,että lähtisinkö salille vai keksisinkö koiran kanssa muuta puuhaa. Päätin kuitenkin lähteä salille. Tein buusterin valmiiks ja hirveellä häslingillä tavarat kasaan. Pääsin rappuun niin sekoituspullo tippu käsistä.. Noh.. Voitte vaan kuvitella.. Se sitten poksahti auki ja kaikki nesteet levis pitkin rappua!! Tässä vaiheessa alko tuleen "pieni" tuskan hiki :) Menin takas kotiin ja otin siivousvälineet kaapista,että sain rapun siistiks. Pääsin vihdoin lähtemään salia kohti. Olin kävellyt varmaan kilsan verran, kun tulin siihen päätökseen, että U-käännös ja kotia kohti. Sen kilsan verran mietin, että saanko käännettyä oman olon treenin kannalta positiiviseen vai negatiiviseen suuntaan. Siksi siis päätin kääntyä kotiin. Haluan tehdä kovan treenin ja jos vähänkin kyseenalaistan pystynkö siihen niin lepään ennemmin. Seuraavana päivänä menin tekemään kyseisen treenin ja lopputulos oli hyvä! Omaa kehoa ja mieltä kannattaa siis kuunnella!!

Harrastuksen saralla on alkanut puhaltamaan uudet tuulet ja niistä kerron sitten lähempänä tarkemmin lisää!!


Tänään olin kuvauksissa Bodaus- lehden haastattelua varten. Kuvaaja napsasi sitten kuvan mun omalla puhelimella, kun kuvauksissa otettuja kuvia ei voi laittaa näytille ennen jutun julkaisemista. Tässä siis hieman off- kunto kuvaa !! Jutun pitäisi ilmestyä Toukokuun lopulla. Haastattelussa käsitellään enemmän mun yleisurheilu taustaa ja sitä kuinka siellä valmennushommat toimivat mun mielestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti